Hello


zondag 29 april 2012

Simon says - Expect





Met deze kaart doe ik mee aan de Simon says stamp and show challenge, met deze keer; gebruik je favoriete woord. Ik kon niet kiezen tussen twee woorden, dus heb ik voor één keer twee kaarten gemaakt. Dit is het tweede favoriete woord (de andere staat hieronder).

Er staat op de kaart 'expect abundance (verwacht overvloed). Zo letterlijk bedoel ik het niet, ik bedoel eigenlijk verwacht het beste. En hierbij gaat het vooral om het woordje verwacht. Ik geloof hier heilig in, verwacht dat datgene wat je onderneemt gewoon goed zal gaan. Positief zijn en zelfvertrouwen hebben en dan komt het meestal ook wel goed. Je moet natuurlijk niet gewoon maar zitten (ver)wachten... je moet natuurlijk ook doen!

De achtergrond van het panel heb ik met behulp van de wrinkle free techniek gedaan. Gemat op zwart en dit weer gemat op een roze kaart, waarbij ik de randjes van de roze kaart gesponsd heb met distress worn lipstick. Bij de vrouw heb ik verschillende onderdelen (het kroontje, de bril, de jurk en het kralensnoer goud geëmbosd en het kroontje en jurk ook nog ingekleurd met distress. De rest heb ik alleen ingekleurd met distress inkt. De tekst op de roze kaart heb ik zelf geschreven, het woorje 'queen' (ook zelf geschreven met een versamark pen) is op een strookje zwart papier wit geëmbost . Onderop nog een paar handjes gestempeld om het kaartje echt 'af' te maken.

Ik vond het geweldig leuk deze kaarten te maken, maar nu ga ik lekker genieten van van jullie gemaakt hebben ;)


6 opmerkingen:

  1. super leuke kaart, een giller de stempel en de text, super leuk!! Toppie voor een 50tiger dame ofzo ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart!!!
    Tekst past goed bij de stempel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a fun card - I love her glasses! :) The Design Team are really pleased that you joined us for the Simon Says Stamp and Show Challenge this week - Thank you!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderful and what a great image - so much fun. Love the handwriting, too. In answer to your question on my Blog (couldn't find an email link), no, the quote wasn't handwritten - it was computer generated (the butterflies). Thank you for your comment x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very cute card! I love your stamped image and how you've colored it. And your sentiment is funny!! It goes perfectly with the crowned lady. Thanks for joining us at Simon Says Stamp and Show. <3 Candy

    BeantwoordenVerwijderen