Hello


zondag 1 juli 2012

No fear at all





Kijk, dit is andere koek! Met dit label ben ik wel helemaal tevreden.
De baby op dit label is helemaal niet bang. Dat is logisch, want voor baby's is alles nieuw en vreemd, dus zijn ze nergens (nog) echt bang voor. Maar welke ouder, grootouder, oom, tante ect. zouden niet de rillingen over de rug lopen bij dit label... Gelukkig is het maar een plaatje ;-)
Ik doe met dit label voor de tweede keer mee aan de Don't fear challenge bij Dragons Dream- Tag it on.
En sorry hoor, alle mooie en lieve reacties ten spijt (heel erg bedankt!!!), maar het vorige product gaat echt ter ziele... ik peuter voor hergebruik de spin en de bloem eraf en de rest probeer ik snel te vergeten. Ik kon mezelf er echt niet in vinden...

13 opmerkingen:

  1. Die kleuren zijn al prachtig, mooi hoor!!! Echt helemaal top gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig...wat een mooie tag en wat een dieptewerking zit hierin!! Ik hoop dat de baby ver weg bij de meneer blijft. Ik krijg hier wel de rillingen van dus je opdracht is zeker gelukt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dit is wel héél knap gedaan Linda,"spannende" tag met schitterende kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is schitterend, inderdaad enger dan de vorige!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow Linda, this is a wonderfully atmospheric tag, I love how the colours glow from the page, and what images! Thank you so much for sharing with us (again lol) at TIO x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De tag is goed uitgevoerd, maar ik vind dat je met de voorstelling veel te ver gaat!!
    Jij mag tevreden zijn met je werk, maar ik vind hem kwetsend en ik spreek uit ervaring voor alle duidelijkheid.
    Een wijze raad: wees voorzichtig en terughoudend met dit thema.
    Ik wilde eerst helemaal niet reageren, vond echter bij nader inzien dat je moest weten wat dit soort werk (vaak onbedoeld, dat snap ik) kan losmaken bij mensen.
    Lieve groeten Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I believe you have answered the brief perfectly and personally, I am not offended as I know this is simply an example of artistic interpretation.
    I love all the skills you have shown and the composition works so very well.
    Everyone is, of course, entitled to their own opinion!
    Wonderful tag!
    Juliax

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great tag, with a story to go with it! thanks for joining us at TIO.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Linda, Great background and colours on your tag! That baby certainly is fearless, the chap is very scary :0) Gay xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, that's really a wonderful tag, fantastic details. Thanks for dreaming with us at TIO this fortnight.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Very impressive background, that tag is really unique and awesome.
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fabulous tag, AmAzing background!!love all the details.. Thanks for joining us at TIO..May x x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wanted to comment this for some time but it slipped my mind: that's absolutely great! Love it.
    best
    Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen