Hello


donderdag 12 april 2012

Tim tag.






























De Simon Says Stamps and Show vraagt deze week om een Tim Holtz techniek.
Ik heb de achtergrond van het label eerst grijs gemaakt met acryl verf. Dan met behulp van een sjabloon, lijm en fijn kiezelgrit het muurtje gemetseld. Op het muurtje een paar 'oude' affiches geplakt, die ik op dun papier gestempeld heb ( Paperartsy) en die ik oud heb gemaakt met behulp van distress inkten. Van het uithangbord heb ik de hanger oud gemaakt met behulp van crackle paint, distress inkt en een heel vettig goedje (het groenige) dat ik ooit van iemand gekregen hebt en waarvan ik geen idee heb wat het is en hoe je het eigenlijk hoort te gebruiken! Van het uithangbord is de ondergrond van canvas. De achtergrond oud gemaakt met distress inkten en de randjes aangezet met een dabber (gold). Het plaatje op het bord is een gedeelte van een Tim Holz stempel (captured moments), waarbij ik de Wrinkle-Free distress techniek heb gebruikt voor de achtergrond.

2 opmerkingen:

  1. Hallo Linda, dank je wel voor het delen van je project, je Tag ziet er prachtig uit en je uithangbord is ook geweldig zeg. wow....dank je wel voor het delen, veel liefs terry xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! This is so creative and totally unique. I love your spin on this, and the sign is absolutely fantastic!

    BeantwoordenVerwijderen